משלוחים מהירים בכל רחבי הארץ

מי אנחנו?

צ’יפי הוא אתר מסחר אונליין שהוקם ע”י רביאל מקסימוב בשנת 2021 ועוסק בתחום הגאדג’טים, הגימיקים, מוצרים חדשניים ופתרונות מגניבים לבעיות קטנות וגדולות.

איפה אנחנו נמצאים? פיזית אנחנו ממוקמים בחדרה אבל בעידן האינטרנט של המאה ה21 אנחנו ממוקמים בכל מקום, בקליק אחד אנחנו נדאג שהמוצרים שלנו יגיעו אליכם עם שליח עד הבית, לנקודת איסוף שתבחרו או שאם ממש תרצו לצאת מהבית אנחנו נקבל את פניכם במחסן שלנו שממוקם בחדרה.

למה אנחנו?
הנושאים החשובים בקטנה: משלוחים מהירים , שיטות תשלום מגוונות, אמינות ובעיקר בגלל שכיף פה.
ומה עוד? אנחנו שואפים להיות מעודכנים תמיד בחידושים בארץ ובעולם. מגוון המוצרים שלנו הוא מצומצם ביחס למתחרים שלנו בגלל שאנחנו מעדיפים להתמקד במוצרים איכותיים ובמוצרים שאתם באמת צריכים במקום שתסתובבו באתר עד שתאבדו את עצמכם בין מגוון מוצרים שאתם לא באמת צריכים. הזמן שלכם חשוב לנו, לכן אנו משקיעים את הזמן שלנו בבחירת המוצרים הנכונים.

 

מה המטרה שלנו?
שאתם, הלקוחות שלנו תחייכו ותרצו לספר עלינו ועל החוויה שקיבלתם מאיתנו ומהמוצרים שלנו. איך נעשה את זה?
נביא לכם את חווית הקניה המושלמת:

  1. כשתטיילו באתר שלנו תקבלו פירוט מספק לגבי המוצרים הקיימים באתר ותהנו מהזמנה נוחה ולא מסובכת.
  2. כשתחליטו לפתוח את הארנק תקבלו אפשרויות תשלום מגוונות ומאובטחות בתקנים המחמירים ביותר: אשראי, Paypal, ומזומן לשליח (כן, קראתם נכון, אצלינו אפשר לשלם במזומן לשליח).
  3. אז אחרי שסיימנו את תהליך ההזמנה, אנחנו רוצים להביא לכם המוצרים שלכם. איך נעשה את זה? באחת הדרכים שתבחרו: נקודת איסוף , משלוח מהיר עד פתח הבית , איסוף עצמי מכתובת העסק בחדרה.
  4. הגענו לשלב שבו אתם מקבלים את המשלוח. אבל אל תדאגו, אנחנו עדיין איתכם, גם במוצרים הכי טובים יש תקלות מדי פעם. אם נתקלתם במוצר פגום, תקלות במשלוח, בעיות בתהליך הרכישה – אנחנו תמיד זמינים בשבילכם בשירות הלקוחות שלנו ונשמח לטפל בתלונות. ומה עם אחריות על המוצרים? אנו נותנים אחריות של שנה (לפחות, תלוי במוצר) על כל המוצרים לפי מדיניות האחריות שלנו(לשים קישור שמפנה לטקסט על האחריות).
  5. בשלב הזה אתם כבר אתם מחייכים, וברגע שגרמנו לכם לחייך אתם צריכים לפרגן לנו ולספר לחבריכם. ככה העולם של צ’יפי עובד.
דילוג לתוכן