משלוחים מהירים בכל רחבי הארץ

שאלות תשובות

כן, היתרון הגדול של עידן האינטרנט הוא היכולת למכור במרחב הוירטואלי ללא צורך בחנות פיזית. למה זה יתרון?
1. אדם שגר רחוק מבית העסק יכול להנות מחווית הקנייה ומהמוצרים שלנו בדיוק כמו אדם שגר ממש ליד.
2. המחירים לצרכן זולים יותר. למה? כי העסק יכול לקצץ בהוצאות שעסק ברחוב או בקניון לא יכול לקצץ.

אחרי שבחרתם את המוצר שאתם רוצים לרכוש יש 2 דרכים להשלמת הרכישה:

1. לחצו על “הוספה לסל” והוסיפו את המוצרים שאתם רוצים לקנות. לאחר שסיימתם לבחור את המוצרים, בצד שמאל בחלק העליון של האתר תוכלו להגיע לקופה, למלא את הפרטים הדרושים. ברגע שתסיימו אנחנו נתחיל לטפל בהזמנה.

2. במידה ואתם רוצים מוצר אחד בלבד אז פשוט תלחצו על “קנייה מהירה”, תמלאו את הפרטים הדרושים ואנחנו נטפל בהזמנה.

אחרי שבחרתם את המוצר מתוך המגוון באתר, ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ ולקבל עזרה בתהליך הרכישה.

יש לכם אפשרות לשלם בכמה דרכים :
כרטיס אשראי עם סליקה מאובטחת של יעד שריג.
paypal – כן, לעומת רוב חנות האונליין האחרות, אנחנו כן נותנים לכם את האפשרות לרכוש דרך paypal.

ביט – יותר נוח לכם להעביר את הכסף ישירות לחשבון שלנו דרך הביט? עדיין לא מרגישים מספיק בטוחים להזין פרטי אשראי באינטרנט? אז פשוט תעבירו לנו בביט כמו שאתם מעבירים לשאר החברים שלכם.
מזומן לשליח – כן, קראתם נכון, אפשר לשלם במזומן לשליח.

אנו שמים דגש על המשלוחים, חשוב לנו שתקבלו את מה שהזמנתם בצורה הכי איכותית ומהירה. אנו משקיעים מאמצים רבים להוציא את ההזמנה כבר באותו יום  במעמד הרכישה יש לכם אפשרות לבחור בין כמה אפשרויות משלוח:
משלוח מהיר עד הבית – שליח יגיע אליכם עד פתח הבית עד 3 ימי עסקים.

משלוח לנקודת איסוף – המוצר יחכה לכם בנקודת איסוף קרובה לביתכם.

איסוף עצמי – ניתן להגיע למחסן שלנו בחדרה ולאסוף בעצמיכם. יש צורך בתיאום מראש.

המחירים שמופיעים באתר הם המחירים הסופיים לצרכן, כך שאין לכם מיסים נוספים לשלם.

נתונים שמוזנים באתר חסויים לחלוטין, בדיוק כמו העברת כרטיס אשראי בכל בית עסק פיזי. אנו שמים את לאבטחת המידע ברצינות רבה. כמו כן, אנו נותנים ללקוחותינו אפשרויות נוספות לתשלום מלבד הזנת כרטיס אשראי

חשוב לנו מאוד שתצאו מרוצים. אנחנו מודעים לכך שיש מוצרים שהצלמים עשו עליהם עבודה טובה יותר מאיכות המוצר. אנו משתדלים שהתמונות ימחישו בצורה הטובה ביותר את איכות ואופי המוצר. כמו כן, מדיניות האיכות של האתר היא לבדוק מוצרים שיש לנו ספק לגבי איכותם ורק לאחר מכן להציע אותם ללקוחותינו, כך שמוצרים שאינם משתייכים למותגים גדולים עברו בדיקה על ידינו.
אם בכל זאת קיבלתם מוצר ואתם מרגישים שזה לא מה שרציתם לקנות, תצרו איתנו קשר ואנחנו נדאג שתהיו מרוצים.

רכשתם אצלינו והתחרטתם ? זה בסדר, אנחנו לא רוצים שתשארו עם מוצר שאתם לא אוהבים. אז מה עושים? חברת צ’יפי מאמינה בזה שלקוחותיה צריכים לקבל תמורה הוגנת לכספם ולכן, ניתן להחזיר אלינו את המוצר באריזתו המקורית עד 14 ימים מרגע קבלת המוצר ולקבל החזר כספי מלא, זיכוי או לבחור מוצר אחר באותו הסכום (כמובן שניתן לבחור מוצר זול יותר ולקבל החזר יחסי או מוצר יקר יותר ולהוסיף את הסכום הדרוש).
חשוב לדעת: שניתן להחזיר מוצרים באריזתם המקורית בלבד.

ניתן ליצור איתנו קשר ע”י לחיצה על כפתור “צרו קשר” ולדבר איתנו על כל נושא. בנוסף, ניתן לפנות אלינו בוואטסאפ בלחצן שיש בראש העמוד.

דילוג לתוכן